Wednesday, February 15, 2006

Sebiji betik.



Nama saya betik.
Nama glamor saya Carica Papaya.
Saya berasal dari pokok.
Saya selalu ditanam bersama pokok-pokok betik lain.
Orang yang menanam saya digelar petani.
Biasanya, petani yang tanam adalah orang cina.
Ada yang hansem, ada yang gemuk dan ada juga gigi nye berlubang.
Buah betik diukur melalui saiz. Saiznye bermula dari saiz A hinggalah ke saiz Z.

Buah betik ini sangat unik.
Ia tak ada musim yang best untuk mememetiknye. Jikalau mood baik, anda
juga boleh memetiknye.

Tetapi, awas. Kalau mahu petik jangan jadikan amalan. Kalau tidak, anda mungkin naik kereta.
Buah betik baik disentuh bagus dimain, kalau naik kereta bayar lebih saje.

Kerja memetik hanya boleh dilakukan oleh orang lelaki sahaja. Kalau anda jumpa orang perempuan yang memetiknye, tolong report kepada saya atau Jabatan Pencegah Lesbian.

sekian.

my bm so goddamn rusty =.=

now looks like a standard 3 student's essay .

4 comments:

iesnek said...

you let ppl push -_-"

Anonymous said...

i;m very bored ok...very very very bored.

tek said...

omfg! you definitely should find a new job soon..no i mean ASAP!!! >.<

Anonymous said...

basket =.=...i m utilizing my free time knn